woensdag 3 juni 2015

workshop haken 26/6



Wie graag workshop haken wil volgen, volgende workshop gaat door op 21/6 om 14u.( pajotteland geraardsbergen en omstreken)

Bij deze workshop leer je de basis technieken door een eenvoudig diertje te haken. Als ook het lezen van je patroon.

Ik zorg voor het materiaal: dat houd in, haakpen, naald, draad, vulling, oogjes. En uiteraard een patroon.

Je kan je inschrijven via mail: duboisdobbelaere@gmail.com of via deze facebook pg MellD prive bericht. of via het evenement die op Facebookpg MellD staat.


neem ook gerust een kijkje op deze blog, of mijn Facebook MellD.

Ik kijk er alvast naar uit :-)

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg veel positieve mails van dames die mijn workshops al hebben gevolgd.
    ik laat je mee genieten :-)

    "Het was gisteren een hele fijne ervaring om bij jou deze workshop te volgen. De ontvangst, het materiaal allemaal klaar in een zakje, het gezellig samen haken rond de tafel, jouw deskundige en geduldige uitleg, de "catering", ... was allemaal heel goed gedaan! Bij jou wil ik nog wel les komen volgen."

    "Supertoffe namiddag gisteren"

    BeantwoordenVerwijderen